Camino de Santiago de Compostella - Reisverslagen van Nicolien Overbeek - WaarBenJij.nu Camino de Santiago de Compostella - Reisverslagen van Nicolien Overbeek - WaarBenJij.nu

Camino de Santiago de Compostella

Onder het mom van "nu of nooit" er echt even helemaal uit, slow down geremd door eigen wandeltempo, tijd voor een nieuwe unieke ervaring om mijn leven echt van mij te maken :)

Ik ga de route lopen vanaf Pamplona. Een leuke naam om te beginnen, toch? Eerst was het plan om de Pyreneeën ook te doen (leek mij een mooi hoogtepunt van de reis) en heel origineel in St. Jean Pied de Port te gaan starten, maar het wandelpad is op dit moment afgesloten.

Ik probeer de eindbestemming los te laten; ik ben al eens in Santiago aangekomen en ik wil vooral leren luisteren naar mijn eigen lichaam. Toch zal dit vast in mijn achterhoofd blijven spelen. En stiekem klinkt Finisterre ook wel als het einde....

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2017

Volg je hart want dat klopt!

11 Mei 2017

Toeval of dat wat je toevalt?

17 April 2017

Life is a journey, not a destination

04 April 2017

The Way/ De Weg/El Camino

16 Maart 2017

Mijn hart volgen…
Nicolien

A journey of a thousand miles begins with just one step - Let's see the world :)

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100243

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 25 Februari 2017

Camino de Santiago de Compostella

19 November 2016 - 27 November 2016

Set-up Ghana

04 Mei 2010 - 24 Augustus 2010

Stage in Haïti

Landen bezocht: